Forum Triki na 2 kˇ│kach, sprintersi Strona G│ˇwna Triki na 2 kˇ│kach, sprintersi
Forum ekipy www.dawcy.bitdom.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

hm..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Triki na 2 kˇ│kach, sprintersi Strona G│ˇwna -> Zgin▒│ od strza│ˇw POLICJI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 6:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: hm..

wsz─Ödzie nier├│wno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem z tych co ich nosi po swiecie i robaki w pewnym miejscu nie daja zbyt dlugo posiedziec w jednym miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ona niby jest szczesliwa (pomijajac fakt, ze ciagle placze).
w┼éosy ca┼ée zniszczone, popalone, sianowate a w dodatku ko┼äc├│wki rozdwajaj─ůce si─Ö...

Od kilku dni ─çwicze na orbitreku po pere minut. [link widoczny dla zalogowanych] efekt - mniej widoczna blizna
Bo┼╝e co sie dzieje na tym ┼Ťwiecie,p┼éacisz sk┼é─ůdki choirobowe, a tu nawet nie ma gdzie rodzi─ç bo boisz sie o bezpiecze┼ästwo swego dziecka.... zapraszam na forum: ze go jeszcze szefowa za robienie salonowych klientek w domu z roboty nie wyla┼éa,ale jak sie dowie to sie synek zdziwi Jakie by┼éo nasze zdziwienie, gdy okaza┼éo si─Ö, ┼╝e m├│j ch┼éopak (dodajmy, ┼╝e ma ca┼ékiem inn─ů cer─Ö ni┼╝ ja) dosta┼é identyczne tubeczki i zaproponowano mu taki sam zestaw kosmetyk├│w. Ja w zyciu codziennym zupelnie zapomnialam ze cos tam mam, a wierz mi ze mam niemalo bo 300cc - chodze na silownie, na basen, wlasciwie czuje sie tak jakbym sie w tej postaci urodzila. [link widoczny dla zalogowanych]
kiedy┼Ť mia┼éam bardzo d┼éugie i proste ale po obci─Öciu do ramion zacze┼éy mi si─Ö same kr─Öci─ç,,, i bardzo mi si─Ö to podoba bo mam balejage i fajnie to wygl─ůda P Ale nie o tym chcia┼éam... Albo jestem na diecie, albo wcinam ile wlezie. Mniej drastycznym sposobem jest uzywanie wymienianych szamponetek, jednak musisz sama okre┼Ťli─ç czy b─Öd─ů skuteczne. Czy to piaskowanie to dla mnie? Sa ludzie ┼║li i dobrzy, ale ryzyko niepowodzenia w zwiazku z osoba innej kultury niz europejska, jest wielokrotnie wyzsze i musisz o tym pamietac. a tu co┼Ť dla tych co pami─Ötaj─ů tylko klip. Zenek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Trudno, aby organizm m├│g┼é sobie nagle poradzi─ç z tak du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů pokarmu, w zwi─ůzku z czym pogarsza si─Ö wch┼éanianie i wykorzystanie wielu sk┼éadnik├│w od┼╝ywczych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przed sylwkiem ćwiczyłam codziennie i efekty miałam w dwa tygodnie.

i wi─Öcej...
[link widoczny dla zalogowanych]
Oby tak zostało. Kiedy już się ruszylam wzięłam lakier i notatnik i zaczęłam polowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM jak nie wiecie gdzie p├│j┼Ť─ç to warto do niego Za fryzur─Ö p┼éaci┼éam 50 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie wszyscy lekarze tacy s─ů -jest coraz wi─Öcej takich kt├│rzy widz─ů ┼╝e mozna inaczej. [link widoczny dla zalogowanych] By┼éam w szoku, zwa┼╝ywszy na to i┼╝ mia┼éam delikatne plamienia i my┼Ťla┼éam ┼╝e mo┼╝e miesiaczka tym razem jest inna.Dodatkowo okaza┼éo si─Ö ┼╝e mam mi─Ö┼Ťniaka ok 4,5 cm.By┼éam dobrej mysli, ale niestety poroni┼éam.Teraz jestem kierowana na wy┼éuszczenie tego mi─Ösniaka.Bardzo si─Ö boje, poniewa┼╝ leka┼╝ kt├│ry bedzie mnie operowal, poinformowa┼é mnie, ze je┼╝eli zajdzie taka konieczno┼Ťc to r├│wnie┼╝ usun─ů mi macic─Ö, czego sobie nie wyobra┼╝am , bo kocham dzieci i barzdzo chcialabym by─ç matk─ů.
Czy pracownik, kt├│ry nie dosta┼é podwy┼╝ki, mimo ┼╝e 99% pracownikow firmy dosta┼éo jest zadowolony i chetny do dzia┼éania? mam nadzieje ze bedzie dobrze witaj walczaca, juz, to moze lepiej ,ze je zdarlas oglada┼éam kiedy┼Ť film dokumentalny w telewizji i operacjahc plastycznych gwaizd kina! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, z ciekawo┼Ťci─ů przeczyta┼éam wszystko co piszecie o bliznach ,bo i mnie niestety ten problem dotyczy i utrudnia normalne ┼╝ycie codzienne.W pa┼║dzierniku zesz┼éego roku pies poszarpa┼é mi twarz mia┼éam szyte pod okiem i nos ,ale od nosa rozerwa┼é mi warg─Ö na ca┼éej d┼éugo┼Ťci.Po prostu warga zosta┼éa rozerwana na dwie cz─Ö┼Ťci tak ,┼╝e by┼éo wida─ç g├│rne z─Öby, rozesz┼éa si─Ö na dwie cz─Ö┼Ťci.w szpitalu zosta┼éa zszyta ,ale blizna jest du┼╝a i widoczna.Czy mo┼╝ecie mi doradzi─ç co robi─ç dalej, bo ja ju┼╝ nie wiem .Stosowa┼éam r├│┼╝ne specyfiki,i troszk─Ö pomog┼éo,ale tylko troszk─Ö.Jak dalej ┼╝y─ç z tak─ů twarz─ů? Monika 24 ale ja to bede miec robione prywatnie a nie na kase chorych.Najpierw ide na konsultacje i zobacze co mi powie Pani doktor wizyta 80 zl a kazdy zabieg 400 zl ale mam nadzieje ze jakiegos efektu bede mogla sie spodziewac Pozdrawiam pa Jean Michel Jarre wygl─ůda o 15-20 lat m┼éodziej ni┼╝ jego wiek, ale to ci co ogl─ůdali jego koncert w TV albo byli na koncercie. Wiecie mo┼╝e gdzie w Katowicach lub okolicy jest fryzjer, kt├│ry zajmuje si─Ö skupem w┼éos├│w? ROBILA MNIE I W TYM SAMYM CZASIE DRUGA PANIA. Wczoraj -0,7kg. Zesp├│┼é cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawd─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eg oczyszczania organizmu wg wskazań Tombaka..?

co ja przyjelam z wielkim oburzeniem bo kilka razy zaznaczalam ze lubie jak sie kreca..po prostu pelna fuszerka, nie wiem jak mozna schrzanic prace na takim materiale jakim sa moje wlosy....odradzam wszystkim tego fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj chyba będę miała problem!!!!!!! Podnoszę
[link widoczny dla zalogowanych]
wygodne łóżko do wypoczynku ,
[link widoczny dla zalogowanych]
wtedy jako niedoswiadczona myslalam, ze 4 min., to standard i tak ma byc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani Monika (w┼éa┼Ťcicielaka) to osoba nieuprzejma choc stara sie zachowa─ç pozory. [link widoczny dla zalogowanych] Pom├│┼╝cie strasznie si─Ö martwi─Ö.
pewnie jak zawsze se cos uroje i rano bede umierac xD hahaha Kazdy moj znajomy mi mowi ze nie zasluguje na takiego co mi szacunku nie pokazuje. Puk, puk proszę się obudzić bo dyplomy to nie wszystko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pytajnik fakty sa takie ze rozwiazania sa tak naprawde bardzo proste i gdyby lekarze zechcieli pomoc ludziom to otylosc bylaby historia ale nikomu sie to nie oplaci bo firmy farmaceutyczne zarabiaja gigantyczne pieniadze na lekach zwiazanych z odchudzaniem i leczacych skutki nadwagi. szukam dziewczyny która przyjedzie do mnie do domu uzupełaniać tipsy i depilowac nóżki wodskiem!! [link widoczny dla zalogowanych]
Moja jedna kole┼╝anka ostatnio m├│wi┼éa, ┼╝e schud┼éa 5kh w 1,5tygodnia. nie boje sie ale czekam na rade i koszt dzieki co do imion to u nas jedno wybra┼éam ja, drugie m─ů┼╝ - jemu si─Ö od pocz─ůtku marzy┼éa Kasia. RH - sorry ale wcale nie jestes jakas super wysoka.... Szuka┼éam ju┼╝ w secondomano.it prace , ale tam nic nie ma , znacie jakies inne postale w┼éoskie , w kt├│rych moglabym znale┼╝─ç jakies oferty ? jak was tak czytam, to powiedzcie mi jak czesto wy uprawiacie ten godzinny a nawet dwugodzinny seks? stosujecie cos, aby zmiejszyc ich widocznosc ?
Po dwóch dniach efekt był super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nam├│w go ┼╝eby poszed┼é do lekarza, przecie┼╝ w dzisiejszcych czasach mamy tyle lek├│w kt├│re mog─ů pom├│c m─Ö┼╝czy┼║nie utrzyma─ç erekcj─Ö (chocia┼╝by VIAGRA)┼╝e po co si─Ö tak m─Öczy─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]

walnuts -orzechy wloskie
[link widoczny dla zalogowanych]
Męskie klapki-japonki,męskie adidasy,męskie sandałki,męskie mokasynki. Santana
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jeste┼Ťcie po ┼Ťlubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jeste┼Ťcie wieku i jak chcesz to mniej wi─Öcej jaki jest tw├│j wasz stan posiadania, to postaram ci co┼Ť m─ůdrego doradzi─ç.
sama probuje sie pozbyc czarnego spodu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] 05187.html [link widoczny dla zalogowanych] A co do placenia...Nie bede wyjasniac takiej \6 RAZY GIE\, ze klinika jest odpowiedzialna za swoich lekarzy i dlatego MODEL - MED powinien zwrocic mi forse.
Ca┼éy weekend biega┼éam po sklepach, nawet jestem zadowolona, kurtka, buty, szalik r─Ökawiczki, kolczyki i sweterek upolowane, jeszcze bluzek mi potrzeba, ale zabrak┼éo czasu i nieco ch─Öci Nadrobi─Ö w przysz┼éym tygodniu jak bra┼éam od 1/4 do 1 - to zawsze na noc, Cze┼Ť─ç Dziewczyny Ale posz┼éam do Przychodni tzw. uprzejmie zawiadamiamy, ┼╝e wykonany rozmaz jest odpowiedni do oceny warunkowo. [link widoczny dla zalogowanych]
napewno oba powinny by─ç brane pod kontrol─ů lekarza. Przy takiej zmianie odzywiania + lewatywy powinny duzo pomoc ,a potem zrobic czyszczenie watroby. Ja sobie my┼Ťle ze oni po prostu robi─ů sobie z nas ┼╝arty. Zup─Ö jemy nie mniej ni┼╝ jeden raz. pozdrawiam ewa Na razie widz─Ö, ┼╝e mam wzd─Öty brzuch, od przepony w d├│┼é, mo┼╝e to przez ─çwiczenia a mo┼╝e nie Ob┼╝era─ç si─Ö nie ob┼╝eram, bo ja w og├│le nie jestem smakoszem jedzenia, jem bo musz─Ö , za to jem praktycznie wszystko, pr├│cz fast food├│w, lod├│w, s┼éonych i s┼éodkich przek─ůsek bo mnie mdli na sam widok, za to jem gorzk─ů czekolad─Ö i raz na tydzie┼ä ciasto, alkoholu nie pij─Ö, moim ulubionym napojem jest herbata i kakao, jestem fank─ů banan├│w i jab┼éek . Ja tak┼╝e jestem posiadaczk─ů lok├│w, kt├│re do niedawna by┼éy w strasznym stanie za spraw─ů nagminnego u┼╝ywania prostownicy (podobaj─ů mi si─Ö d┼éugie w┼éosy, jak wyprostuj─Ö s─ů do pasa, a jak si─Ö skr─Öc─ů, niestety zaledwie ┼éopatek si─Ögaj─ů).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ceny s─ů zr├│znicowane zale┼╝y ile czasu chcesz temu po┼Ťwi─Öcic.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Triki na 2 kˇ│kach, sprintersi Strona G│ˇwna -> Zgin▒│ od strza│ˇw POLICJI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin